sobota, 18 sierpnia 2012

Rozdział 28 .

Zayn ? - Spojrzałam na chłopaka zdenerwowana ? Tak ,własnie to uczucie towarzyszyło mi w owej chwili .
- Dawno się nie widzieliśmy .Poznałaś mnie w ogóle ? - Powiedział z ironią w głosie wchodząc do środka .
- Skąd wiedziałeś gdzie jestem ? - Spojrzałam na niego zamykając drzwi .
- Jechałem za Louisem .Tak myślałem ,że pojedzie do ciebie .- Spojrzał na Tomlinsona stojącego w kuchni .- A swoją drogą to co tu się kurwa dzieje ? Chcecie ze mnie zrobić idiotę ? 
- To nie jest tak jak myślisz .- Zapewnił go Tomo .
- A jak jest kurwa ? - Spojrzał na niego popychając go na ścianę .
- Zayn !- Złapałam chłopaka za ramie odciągając od chłopaka .
- Chyba powinniście porozmawiać .- Powiedział Louis zerkając na mnie po czym wyszedł zamykając za sobą drzwi .
- Przepraszam .. -Wyszeptałam cicho spoglądając na niego .
- Za co ? Za to ,że wyjechałaś bez słowa czy może wydarzyło się coś między tobą a Louisem i jeszcze o tym nie wiem ,albo dowiem się dopiero z gazet ? - Spojrzał na mnie oczekując odpowiedzi .
- Przestań ! Między mną a Lou nic nie było .Nie mogłabym ci tego zrobić za bardzo cię kocham idioto ..- Wykrzyczałam po moim policzku spłynęła łza której pozwoliłam swobodnie spłynąć .
- Więc czemu wyjechałaś ? Czemu mi nic nie powiedziałaś ? - Powiedział spokojnie podchodząc do mnie . Próbowałam uniknąć kontaktu wzrokowego ,nie chciałam się rozkleić jeszcze bardziej .Wiedziałam ,że muszę mu powiedzieć prawdę ,z resztą powinien ją poznać już na samym początku . 
- Kochasz mnie ? - Spojrzałam na niego a do moich oczu napływało coraz więcej łez .
- Jak możesz o to pytać ,przecież dobrze wiesz .-Powiedział podchodząc do okna . W Tym czasie otarłam resztę łez i podeszłam do niego .
- Wyjechałam bo są rzeczy o których nie wiem jak ci powiedzieć ,boję się jak zareagujesz ,że mnie zostawisz .Nie chce niszczyć ci życia ..- Spojrzałam w kierunku okna by uniknąć jego wzroku . 
- Megg ,co się dzieje ? - Złapał mnie za rękę jednocześnie zmuszając żebym na niego spojrzała .- Niezależnie co się dzieje ,kocham cię .Przejdziemy przez to razem ,poradzimy sobie .- Uśmiechnął się delikatnie jedną ręką gładząc mój policzek .
- Nawet z dzieckiem ? - Spojrzałam na niego ściskając delikatnie jego ręke .- Jestem w ciąży Zayn ,będziemy mieli dziecko .. 
 - Żartujesz ? - Spojrzał na mnie nie dowierzając .
- Wyglądam jakbym żartowała ? - Wyjrzałam przez okno opierając ręce na parapecie .
- Meggan ,to wspaniale .Nawet nie wiesz jak strasznie się ciesze .- Podszedł do mnie przytulając mnie od tyłu a następnie złożył pocałunek na mojej szyi .
- Nie jesteś zły ? - Odwróciłam się do niego przodem .
- A miałbym ? Stało się .Nie uważaliśmy ,ale kocham cię i wiem ,że sobie poradzimy .- Uśmiechnął się delikatnie przytulając mnie do siebie .
- Przepraszam ,że nie powiedziałam ci wcześniej .- Wtuliłam się w niego .
- Lepiej późno niż wcale .- Spojrzał na mnie uśmiechając się a następnie ujął moją twarz w swoje dłonie i złożył na moich ustach jeden z najczulszych pocałunków jakimi kiedykolwiek mnie obdarował .
Siedzieliśmy na kanapie w salonie wtuleni w siebie .Nie potrzebowaliśmy niczego innego oprócz spędzenia czasu we dwoje ,w końcu i mi i Zaynowi tego brakowało .Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym jak to mieliśmy w zwyczaju .Poruszyliśmy też tematy dziecka ,postanowiliśmy wybrać się jutro do lekarza aby dowiedzieć się między innymi czy ciąża przebiega poprawnie .Zayn zadecydował ,że do Londynu wrócimy jutro  żeby móc spędzić trochę czasu tylko we dwoje .W końcu należało mu się to po tym jak go zostawiłam bez słowa .
- Tęskniłaś za mną trochę ? - Poruszył zabawnie brwiami jedną ręką gładząc moje plecy .
- Trochę tak .- Podniosłam głowę z jego ramienia zerkając na niego . - A ty ? - Uśmiechnęłam się delikatnie wpatrując się w niego .
- No trochę.- Pocałował mnie w czoło uśmiechając się cwaniacko .
- I co kłamiesz ? Przecież ja wszystko wiem ,z resztą schudłeś .To wszystko z tej tęsknoty .- Poruszyłam zabawnie brwiami ocierając delikatnie nosem o jego ucho .
- Wlewasz sobie .- Tknął mnie delikatnie w biodro .
- Jesteś idiotą Malik .- walnęłam go delikatnie w klatę .
- No to będziesz miała dziecko z idiotą ,w dodatku wyjdziesz za mąż za idiotę ,dzisiejszą noc spędzisz z idiotą .No patrz .- Uśmiechnął się cwaniacko .
- Kto powiedział ,że chce za ciebie wychodzić ? No i w dodatku spędzić z tobą noc ? - Spojrzałam na niego śmiejąc się .
- Przecież wiem ,że chcesz .Która by nie chciała ? - Przytulił mnie do siebie śmiejąc się .
- Idiota ,mówiłam .- Spojrzałam na niego z politowaniem .Droczyliśmy się tak dopóki naszej świetnej zabawy nie przerwał dzwoniący telefon chłopaka .W tym czasie wstałam z kanapy i poszłam do kuchni po szklankę soku .Gdy wróciłam do chłopaka ten skończył akurat rozmawiać .
- Kto to był ? - Usiadłam obok chłopaka kładąc sok na stoliku .
- Liam .Pytał kiedy wrócę i czy wrócisz ze mną .- Uśmiechnął się przyciągając mnie do siebie .
- I co powiedziałeś ? - Spojrzałam na chłopaka jeżdżąc ręką po jego klacie .
- Że wrócimy jutro i że mają być wszyscy bo musimy im coś powiedzieć .- Uśmiechnął się gładząc mnie po plecach .
- Kto powiedział ,że chce wracać z Tobą ? - Uśmiechnęłam się cwaniacko .
- Przecież wiem ,że chcesz . Z resztą nie pozwoliłbym wam zostać samym tutaj .- Uśmiechnął się delikatnie a następnie złożył czuły pocałunek na mych ustach .
- Jestem zmęczona ,chodźmy spać .- Uśmiechnęłam się delikatnie wstając z kanapy .
- Meggan ,nie daruje ci tej nocy .- Uśmiechnął się cwaniacko  a następnie podszedł do mnie i złożył pocałunek na mojej szyi a po moim ciele przebiegły miłe dreszcze .Później wszystko toczyło się dalej . To była wspaniała noc ..

_____________________________________________________________
Jezu gorzej napisać chyba tego nie mogłam ,kurwa no . Dobra mniejsza .Chce zacząć nowy ,więc muszę najpierw zakończyć ten .Do następnego postaram się przyłożyć .
Dzięki za komentarze przy poprzednim rozdziale , liczę na was także przy tym ;)

tt . @Patrycja_lamlam - Follow me .

12 komentarzy:

  1. świetnie
    uwieeeelbiam jak się droczą
    ciekawe jak to będzie jak urodzi
    MAŁY MALIK hahahahahhaha
    zapraszam do siebie
    http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojejć świetny ;)
    czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha ! Meeega too ! Super sa te rozdzialy ! Umm...:D
    Wbijaj do mnie : http://dreamscometruesony.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy ja mam ci wyrtualnie przywalić ?! bo na prawde nie rozumiem tego, że nie podoba ci sie ten rozdział. przecież to było cudowne, a Zayn i Megg wreszcie są razem ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kocham tego bloga *.* Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ! :) Masz wielki talent ! ;*
    + dodaję się do obserwujących ^^
    zapraszam do mnie:
    http://remember-me-niall.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie tego bloga :p
    zapraszam do siebie
    http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I like It :) zapraszam do mnie : http://maartucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny, wyobrażam sobie takie dzieciątko Zayna ;D.
    Zapraszam na nowy rozdział z perspektywy Zayna ;).
    htttp://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na 6
    http://zawsze-there-gdzie-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy nowy ej ?!

    rozdział 32 już się pojawił ;)
    www.paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie mogę się zabrac za to żeby go dokończyc ,może jutro :)

      Usuń
  11. Ej na prawdę, nie wiem jak ty to napisałaś, na prawdę genialne o.o <3
    Zajrzyj również na --->http://whengirlssay.blogspot.com/ oraz na http://lifeisacontinuousgame.blogspot.com/ <:

    OdpowiedzUsuń