poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 23 .

 Rano obudziłam się koło 9 .Ku mojemu zdziwieniu nie było już obok mnie Zayna .Postanowiłam zejśc na dół i sprawdzic co jest powodem tego ,że mój ukochany wstał tak wcześnie co nie było do niego podobne z resztą tak samo jak do reszty .Schodząc po schodach ogarnął mnie wyjątkowy spokój panujący w tym domu .Gdy weszłam do kuchni zastałam Danielle szykującą śniadanie .
- Cześc .Gdzie wszyscy ? - Uśmiechnęłam się do dziewczyny wstawiając wodę na poranną kawę .
- Nasze One Direction ma próbę .- Uśmiechnęła się dziewczyna kładąc kanapki na stół .
- Tak wcześnie ? - Podeszłam do stołu kładąc na nim dwa kubki z kofeiną .
- Paul z Simonem dzwonili do Liama ,że to pilne .W końcu zaczynacie trasę po jutrze .- Uśmiechnęła się Danielle jedząc śniadanie ,które dla nas przygotowała .
- Co powiesz na zakupy Megg ? Chłopcy i tak za szybko nie wrócą a przecież nie będziemy siedziec w domu .- Spojrzała na mnie dziewczyna uśmiechając się i popijając kawę .
- Jestem za .- Uśmiechnęłam się biorąc ostatni łyk porannej kawy .
Po zjedzonym śniadaniu wrzuciłyśmy wszystko do zmywarki następnie kierując się do pokoi chłopaków .Gdy się ubrałam od razu wzięłam się za makijaż i włosy które postanowiłam wyprowstowac i zostawic rozpuszczone .
Wrzuciłam portfel wraz z telefonem do torby i zeszłam na dół gdzie czekała już na mnie dziewczyna .
Do najbliższego centrum handlowego miałyśmy jakieś 15 minut więc postanowiłyśmy się przejśc . Przez całą drogę rozmawiałyśmy i śmiałyśmy się .Danielle była strasznie miła ,ucieszyło mnie to ,że w tak krótkim czasie znalazłyśmy wspólny język .
Po wejściu do pierwszego sklepu wybrałam kilka szortów ,t-shirtów i piękną beżową sukienkę z koronki .Moją uwagę przykuła męska bejsbolówka ,którą bez wahania postanowiłam wziąśc do Zayna .Danielle postawiła na sukienki i spódniczki ,które świetnie współgrały z jej ciemną karnacją .Po wyjściu ze sklepu zmierzyłyśmy do kilku następnych .Gdy przeszłyśmy wszystkie nasze ulubione postanowiłyśmy udac się na górę coś zjeśc .Po drodze wzrok dziewczyny przykuł sklep z ubraniami dla niemowląt .Stała jak wryta obserwując widniejące na wystawie ubrania .
- Danielle ,czy ty chcesz mi coś powiedziec ? - Spojrzałam na dziewczynę niepewnie na co się do mnie delikatnie uśmiechnęła .
- Poza tym ,że kupię to dla waszego dziecka to nic więcej .- Uśmiechnęła się delikatnie ukazując mi wystawę .
- To ja się spodziewam dziecka ? - Zaśmiałam się do dziewczyny spoglądając na wystawę .
- Czemu nie ? Fajnie by było miec w domu takiego małego skarba .- Uśmiechnęła się dziewczyna ciągnąc mnie w kierunku restauracji .
- Chyba nie wiesz co mówisz .Danielle to za wcześnie .Jestem za młoda ,z Zaynem nie jestem wcale tak długo z resztą on ma karierę i ja też powinnam zadbac o swoją przyszłośc,muszę w końcu coś robic w życiu .W porównaniu do was ja jestem nikim .Ty jak i chłopcy robicie karierę ,osiągnęliście już coś w życiu .Ja nic .- Spojrzałam na dziewczynę siadając do stolika .
- Nie mów tak .Przecież zaczynasz .Zaczynacie trasę ,z resztą ostatnio mówiłaś ,że Simon jest w stanie ci z tym wszystkim pomóc .- Spojrzała na mnie łapiąc mnie za rękę .- Mi też nie było łatwo .Nie od razu zostałam tancerką ,ale jak się dąży do czegoś co się bardzo kocha i czego się na prawdę pragnie to jest się w stanie osiągnąc wszystko i spełnic wszystkie swoje marzenia ,nawet te największe .- Spojrzała na mnie na co delikatnie się do niej uśmiechnęłam .Zamówiłyśmy dwie sałatki greckie i sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy .Podczas gdy czekałyśmy na zamówienie dziewczyna opowiedziała mi jak poznała Liama i wszystkie ciekawe historie związane z nimi .Po upływie 10 minut nasze jedzenie wraz z sokami stało już na stole . 
Podczas kończenia sałatki usłyszałam dźwięk mojego dzwoniącego telefonu .
- Stęskniłeś się za mną ?- Odezwałam się do dzwoniącego Zayna .
- Jeszcze pytasz ? Z tego co wiem od paparazzi jesteście w centrum .kiedy wracacie
- Powiedz ,że znalazłaś innego i nie wracasz .No chyba ,że bardzo go kochasz to za 20 minut jesteśmy . - Zaśmiała się Danielle .
- Słyszałem .- Zaśmiał się Zayn.- Pośpieszcie się ,kocham cię .
- Już wrócili ? - Spytała Dan gdy zakończyłam rozmowę .
- Najwidoczniej .- Wzruszyłam ramionami uśmiechając się do dziewczyny .
- No to wracajmy .- Uśmiechnęła się zabierając swoje zakupy . Zapłaciłyśmy za jedzenie i obładowane udałyśmy się w kierunku domu piątki wspaniałych chłopaków .


- Podoba ci się ? - Spytałam chłopaka pokazując mu bejsbolówkę gdy staliśmy w jego pokoju .
- To ja powinienem obdarowywac cię prezentami .- Objął mnie w pasie przygryzając lekko moją wagę .
- Możesz mnie zabrac do Paryża albo na Bahamy .- Uśmiechnęłam się cwaniacko delikatnie muskając jego usta .
- A w podróż poślubną dokąd ? - Zaśmiał się łącząc po raz kolejny nasze wargi w pocałunku .
- Wszędzie byle z tobą .- Odwzajemniłam jego pocałunek .
- Chodź zabieram cię gdzieś .- Uśmiechnął się cwaniacko .
- Dokąd ? - Spojrzałam na chłopaka wychodząc z pokoju .
- Zobaczysz ,a teraz wsiadaj .- Uśmiechnął się otwierając mi drzwi od samochodu .Całą drogę wypytywałam mulata dokąd jedziemy ale niestety był nieugięty .Na miejscu byliśmy po 10 minutach, mimo tego nie wiedziałam gdzie i po co tu jesteśmy .
- Chodź ze mną .- Złapał mnie za rękę ciągnąc w stronę stojącego przed nami budynku .Gdy weszliśmy do jednego z pomieszczeń ujrzałam studio nagraniowe .Mimo tego ,że wiedziałam już gdzie się znajdujemy nadal nie wiedziałam po co tu jesteśmy .
- Chciałeś mi pokazac miejsce w którym nagrywacie ? - Rozejrzałam się dookoła uśmiechając się do chłopaka .
- Nie Meggan .Chciał ci pokazac miejsce w którym ty będziesz nagrywała .- Odezwał się Simon siedzący pod ścianą,którego dopiero dojrzałam .
- Jak to ja ? - Spojrzałam na Simona .
- Materiał na twoją debiutancką płytę jest prawie skończony ,muzyka zaaranżowana .Brakuje tylko twojego zdania na jej temat .Chłopakom się podobała . - Uśmiechnął się Simon podchodząc do mnie .
- Ja ? Debiutancka płyta ? Wiedziałeś o tym ? - Spojrzałam na Zayna nie dowierzając .
- Przecież mówiłem ,że zadbam o twoją przyszłośc .A co do Zayna to tak ,chłopcy wiedzieli o wszystkim od początku .- Uśmiechnął się do mnie mężczyzna kładąc rękę na moim ramieniu .
- Simon ..Ja ,dziękuję .Strasznie ci dziękuję ,na prawdę nie wiem co powiedziec .Nie wierzę .- Przytuliłam się do mężczyzny na co ten się zaśmiał .Rozejrzałam się po studiu nie dowierzając .Ja Meggan Stewart mam nagrac własną płytę .Tego nie dało się opisac jaka byłam w tym momencie szczęśliwa .
Po tym jak zdążyłam się opanowac Simon powiedział mi wszystko co powinnam wiedziec o zbliżającej się trasie xfactora .Pierwszy koncert miał odbyc się tu w Londynie, natomiast ostatni w Doncaster .Lou będzie zadowolony - pomyślałam .


_____________________________________________________
Siema ,siema. Dawno nic tu nie pisałam więc postanowiłam coś naskrobac .Napisałam go jak byłam w szpitalu ale nie miałam czasu dodac go wcześniej .Nie podoba mi się strasznie .Obiecuję wam ,że zacznę starac się bardziej .
Proszę komentujcie .


Kontakt ze mną .
G.Gadu . 4298450
Twitter . @Patrycja_lamlam 

11 komentarzy:

  1. Supeer! *.*
    Kocham Cię normalnie!
    Czekam na następny. :))
    Zapraszam do siebie: http://niezwykla-codziennosc-1d.blogspot.com.
    Będę wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię.:D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny i nie gadaj .!
    :***
    czekam na nowy ;p
    dodawaj szybko , bo na ten czekałam bardzo długo .! ;p
    i zapraszam do siebie http://truskafkax4.blogspot.com/
    pierwszy rozdział głupi ; d ale oj tam ;p ♥
    Kochaaam.! ♥♥! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny , czekam na kolejnyy ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, cudny blog i rozdział :) Twojego bloga czytam już dawno, a może masz ochotę przeczytać opowieść o Liamie z One Direction? :> Link do bloga : http://maartucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ! .

    kocham to . :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski <3
    + zapraszam do mnie : http://maartucha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. supcio :)
    zapraszam na nn :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham to od samego początku. Wiem dawno mnie tu nie było ale wszystko nadrobiłam! Rozdział świetny ♥
    U mnie nowy
    http://nie-pytaj-o-sens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. po raz kolejny jaram sie Zaynem i Megg ! uwielbiam sposób w jaki opisujesz momenty z nimi :D
    nie gadaj głupot, że rozdział sie nie podoba czy coś bo jest cudowny, a komentarze powyżej mówią same za siebie :) masz wieeelki talent dziewczyno ! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Inny. Ciekawy i ładny :)
    Wpadnij do mnie na http://one-direction-and-ammie.blogspot.com/
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń