poniedziałek, 14 maja 2012

Prolog .

Siedziałam na łóżku w swoim pokoju czekając na byc może najważniejszy telefon w swoim dotychczasowym życiu .To od niego miało się wszystko zmienic ..
- Dzwoń - Wysyczałam przez zęby ,gapiąc się w ekran swojego telefonu .
Z minuty na minutę traciłam nadzieję ,że komórka mogłaby zaraz wygrac znaną mi melodię. Miałam teraz czas na przemyślenia .Jestem na ogół normalną dziewczyną ,nie zbyt pewną siebie, ale jeżeli na czymś mi zależało nigdy się nie poddawałam .Moi przyjaciele i rodzina często mówili o Mnie ,że jestem dziewczyną o niezwykłej urodzie . Nigdy się za taką nie uważałam ,wręcz przeciwnie .Mam duże brązowe oczy i blond włosy ,które najbardziej podobają mi się w moim wyglądzie gdyż dobrze się eksponują z moją sylwetką .Moi bliscy często wlewają Mi ,że Bóg ofiarował Mnie świetnym głosem i zamiłowaniem do muzyki . Kocham to robic ,na scenie czuję się niczym ryba w wodzie ale to nie znaczy ,że jestem świetna w tym co robię . Nigdy nie wierzyłam w siebie ale za to mam przyjaciół którzy robią to za Mnie .
Z rozmyśleń wyrwał mnie dźwięk znanej mi melodii ,szybko odebrałam dzwoniącą komórkę  nie mogąc się doczekac co osoba po drugiej stronie ma mi do powiedzenia .Zdecydowanie od tego telefonu miało zmienic sie całe moje zycie . Później wszystko toczyło się szybko .Szybka rozmowa .Szybkie zakończenie .Szybki bieg na dół .
- Mamo ,Tato ! - Wykrzyczałam zdyszana wbiegając do salonu gdzie siedzieli moi rodzice .
- Coś się stało Meg ? - Zapytali zdezorientowani rodzice . 
- Dostałam się ,dostałam ! - Wykrzyczałam skacząc z radości .
- Mogłabyś jaśniej ? Gdzie się dostałaś Megg ? - Zapytała z uśmiechem moja rodzicielka .
- Dzwonili z xfactora . Dostałam się do półfinałów !!  


______________________________________________________

No Cześc . Jestem Patrycja i dopiero zaczynam także bądźcie wyrozumiali ;)  
 .Zależy Mi abyście komentowali bo możecie wyrazic tu swoją opinie na której mi zależy .Rozdziały będę dodawała kilka razy w tygodniu ,to zależy od komentarzy ja często ;d

2 komentarze:

  1. Świetne . :D

    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału . !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się ciekawie :)
    ja też niedawno założyłam bloga, na którym jest już prolog :D
    wpadaj ! paradise-with-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń