czwartek, 24 maja 2012

Rozdział 5 .

W nocy obudziłam się strasznie ścierpnięta .Chciałam przenieśc się z dośc niewygodnej kanapy do swojej dotychczasowej sypialni ale coś mnie zatrzymało .Obok mnie leżał Zayn ,którego ręka leżała na moim brzuchu .Nie budząc czarnowłosego zsunęłam jego rękę ze swojego brzucha i poszłam do kuchni .
Nalałam do szklanki soku pomarańczowego i usiadłam na blacie próbując przypomniec sobie jak Malik znalazł się obok mnie .Przypomniał mi się tylko moment gdy Lou robił mi masaż i na tym się skończyło .Z przemyśleń wyrwał mnie czarnowłosy ,który właśnie stanął w drzwiach .
- Czemu nie śpisz ? - Podszedł do mnie biorąc kartonik soku .
- Ścierpłam - Spojrzałam na niego obojętnie . 
- A tak w ogóle ,to czemu jesteś tutaj a nie z chłopakami u siebie ? Przecież macie swój pokój tuż obok . - Uśmiechnęłam się do niego wyczekując odpowiedzi . 
- Oglądaliśmy telewizję jak spałaś i zasnąłem obok ciebie .Potem jak się obudziłem i poszedłem do siebie to chłopacy nie chcieli mnie wpóścic do pokoju więc wróciłem tutaj . - Wzruszył ramionami śmiejąc się .
Zeskoczyłam z blatu i złapałam Malika za rękę prowadząc do pokoju .Była 4 rano a nam nie chciało się w ogóle spac więc rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym .Podobało mi się w nim to ,że potrafił słuchac .Opowiadałam mu o swojej rodzinie ,przyjaciołach ,historiach z przeszłości związanymi z nimi a tawet o moich zbliżających się urodzinach .Zayn także opowiedział mi o swojej rodzinie .Słyszałam w jego głosie ,że strasznie ich kocha i za nimi tęskni .Malik strasznie mi się podobał .Był przystojny i miał świetny charakter .Za każdym razem gdy się do mnie uśmiechał czułam motylki w brzuchu ,na dodatek te jego brązowe oczy . 
- Co twój chłopak na to ,że tu jesteś i nie możecie się widywac teraz ? - Spojrzał na mnie Malik .
- Mam nadzieję ,że gdybym go miała to by się cieszył ,że tutaj jestem ,spełniam marzenia no i się rozwijam .- Uśmiechnęłam się do niego .
- Myślałem ,że masz kogoś .- Spojrzał na mnie czarnowłosy .
- Miałam,ale to wszystko skończone .- Spuściłam głowę w dół .
- Kochasz go ? - Podniósł mój podbródek tak abym na niego spojrzała .
- Nadal coś do niego czuję ,ale nie potrafiłabym z nim nadal byc i pokochac go tak jak kiedyś .Nie po tym co mi zrobił .- Do moich oczu w tym momencie nagle napłynęły łzy ,szybko je otarłam .Zayn widząc to przytulił mnie do siebie .Wtedy wiedziałam ,że przy nim mogę byc sobą .


Rano obudziły mnie hałasy dochodzące z kuchni .Gdy do niej weszłam ujrzałam rozśpiewanych chłopców ,których pouczał Liam aby byli ciszej bo mnie obudzą .
Trochę za późno .- Pomyślałam .
- Hej .- Odezwałam się do chłopaków 
- O ,Megg .Jak ty koszmarnie wyglądasz .Wnioskuję ,że Malik cię wykończył tej nocy .- Zaczął śmiac się Harry .
- Żebyś wiedział ,że tak było .- Zaśmiał się cwaniacko Zayn podchodząc do mnie .
- Byłeś świetny .- Uśmiechnęłam się do chłopaka powstrzymując się od śmiechu . 
- Ty też .- Przytulił mnie i pocałował w policzek .
- Zabezpieczaliście się chociaż ? - Dramatyzował Liam na co my się tylko zaśmialiśmy .
Usiedliśmy do stołu i zaczęliśmy jeśc to co przygotowali chłopcy .Muszę przyznac ,że nawet nieźle im to wszyło .Podczas śniadania Lou zerkał na mnie kątem oka .Postanowiłam im opowiedziej jak na prawdę spędziliśmy noc z Malikiem .
Po śniadaniu poszłam wziąsc prysznic aby się odświeżyc oraz ogarnąc włosy i twarz . Wchodząc do pokoju ujrzałam chłopaków grających w gta na xboxie .Nie było z nimi Louisa ,wiec postanowiłam poszukac go w ich pokoju .Skierowałam się do ich apartamentu i zaczęłam pukac do drzwi .Byłam pewna ,że Lou tam jest więc otwarłam pewnie drzwi i weszłam do środka .Ujrzałam Louisa leżącego na łóżku .Podeszłam do łóżka i usiadłam obok leżącego chłopaka .
- Lou ,wyszystko w porządku ? - Uśmiechnęłam się do niego przyjaźnie .
- W porządku .- Powiedział obojętnie przyjmując pozycje siedzącą obok mnie .
- Louis ,mi możesz powiedziec .- Położyłam swoją dłoń na jego .
- No dobra .Rozstałem się z Eleanor .-Powiedział Lou patrząc się na mnie tak pustym spojrzeniem ,że nie mogłam nic wyczytac z jego oczu .
- Wiem co przeżywasz Louis .- Spojrzałam na niego .
- Czyżby ? Między mną a Eleanor nie układało się ostatnio zbyt dobrze .Odnosiłem wrażenie ,że jest ze mną wyłącznie dla rozgłosu,no i tak też było ,nie licząc tego ,że przelizała się z jakimś kolesiem .
Wsłuchiwałam się w każde jego słowo przypominając sobie podobną historię .W pewnym momencie do moich oczu napłynęły łzy którym pozwoliłam swobodnie spłynąc po swych policzkach .
- Meggi ty płaczesz ? - W tym też momencie przytulił mnie do siebie .
- Mój były chłopak zrobił dokładnie to samo Lou .Także przelizał inną ,tłumacząc  się ,że szukał wrażeń a potem prosił mnie abym do niego wróciła .Jeszcze nigdy nikt mnie tak nie zranił .- Wtuliłam się w niego .
- Frajer .Nie był Ciebie wart .- Pocałował mnie w czubek głowy i żadne z nas już się nie odezwało .Oboje potrzebowaliśmy tej rozmowy .Po upływie kilku minut wróciliśmy do reszty .Byli tak pochłonięci grą ,że pewnie nie zauważyli nawet ,że nas nie było .
Każdy następny dzień spędzaliśmy wszyscy razem na próbach i w pokoju ich lub moim oglądając telewizję i długo rozmawiając .
Właśnie wtedy poczułam ,że zyskałam pięciu nowych ,wspniałych przyjaciół .

__________________________________________________
Hej wam .Szczerze mówiąc to podoba mi się ten rozdział i mam nadzieję ,że wam również .Pisałam go dzisiaj na polskim ,biologii i po tym jak wróciłam do domu ;d .Liczę na waszą opinię w komentarzach .Jeśli możecie to polecajcie tego bloga bo chciałabym ,żeby było was więcej no i dodawajcie mnie do obserwowanych ;) 
Komentujcie ,błagam :3 

Kontakt ze Mną .
GG - 4298450
Twitter - @Patrycja_lamlam .

8 komentarzy:

  1. podoba mi się
    i zapraszam również do mnie :
    http://my-one-direction-story-in-london.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także się podoba
    PS przecież już dawno dodałam cię do obserwowanych ;)
    http://five-girls-one-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bombastyczne czkema na nn

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. jezuuuuuu, uwielbiaaam cie ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na rozdział pod numerem pięć :D
      www.paradise-with-you.blogspot.com

      Usuń
  6. świetnyyy . ! ; **

    czekam na nowy , 33 ♥♥

    OdpowiedzUsuń