poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rozdział 21 .

Zdecydowanym ruchem Zayn przywarł ręką na klamkę .Nie musieliśmy czekac długo żeby ujrzec uśmiechniętych rodziców chłopaka .
- W końcu jesteście .- Przywitała nas mama mulata .Wyglądała na bardzo miłą kobietę .Po tym jak wtuliła się w ramiona chłopaka nie dało się niezauważyc jak bardzo za nim tęskniła przez ten czas gdy go nie widziała ,z resztą jego Ojciec  tak samo .Jedno było pewne, strasznie się kochali .
- Meggan strasznie się cieszę ,że w końcu możemy cię poznac . Rzeczywiście jesteś śliczna ,widzę że mój syn ma dobry gust .- Zaśmiał się tata chłopaka na co delikatnie się zarumieniłam .
- Może jesteście głodni ? - Spytała mama chłopaka na co Zayn przytaknął prowadząc mnie do stołu .Pozwoliłam sobie jednak udac się do kuchni by pomóc jego rodzicielce przy obiedzie .
- Jak ci się układa z moim synem ? Wytrzymujesz z nim jeszcze ? - uśmiechnęła się do mnie mama mulata wykładając jedzenie z piekarnika .
- Daję radę .- Uśmiechnęłam się do kobiety wykładając jedzenie .
W międzyczasie rozmawiałyśmy głównie o mnie i Zaynie .Usłyszałam także dużo komplementów co do mojej osoby .Kobieta podzieliła się ze mną historiami związanymi z dzieciństwem Zayna ,niektóre z nich były na prawdę zabawne .
- Mamo ,jak możesz .- Wszedł do kuchni chłopak mierząc wzrokiem swoją rodzicielkę .
- Nie gadaj ,tylko weź ten półmisek do salonu .- Kobieta podała chłopakowi półmisek ,razem z nią wzięłyśmy pozostałe i udaliśmy się do salonu zasiadając do stołu .Podczas obiadu rodzice Zayna dużo opowiadali mi o przeszłości chłopaka .Mówili między innymi o tym ile mieli z nim problemów ,o tym jak wyrzucili go ze szkoły oraz jak wdawał się w kłótnie z kolegami .Nie obyło się także bez opowieści upokarzających chłopaka .Uwielbiałam jego zawstydzony wyraz twarzy podczas gdy wpatrywałam się w niego z szerokim uśmiechem .
Po zjedzonym obiedzie Zayn zaproponował pozmywac co miało po prostu polegac na włożeniu wszystkich naczyń do zmywarki .Postanowiłam udac się do starego pokoju chłopaka do którego zaprowadziła mnie jego mama .Torby stały przy łóżku czyli Zayn musiał przynieśc je już wcześniej .Podeszłam do swojego bagażu i wyciągnęłam z niego kosmetyczkę .Weszłam do łazienki w pokoju chłopaka i spojrzałam na swoje odbicie w lustrze .Położyłam kosmetyczkę na jednej z półek .Nie wyglądałam koszmarnie więc postanowiłam nie poprawiac niczego w swoim wyglądzie .
Gasząc światło w łazience zauważyłam wchodzącego do pokoju chłopaka .
- Chyba cię polubili .Cały czas o tobie gadają .- Podszedł do mnie obejmując mnie w pasie .
- Czyli zrobiłam dobre pierwsze wrażenie ? - Uśmiechnęłam się do chłopaka wtulajac się w niego .Chłopak tylko skinął głową z szerokim uśmiechem malującym się na jego twarzy a następnie złożył na moich ustach czuły pocałunek .Nasze języki zaczęły swój dziki taniec .Czułam jak Zayn błądzi swoimi rękoma po moim ciele .Po chwili czułam jak delikatnie popycha mnie w stronę łóżka napierając na mnie swoim ciałem .Gdy znaleźliśmy się na łóżku zamieniliśmy się rolami ,postanowiłam przejąc inicjatywę .Usiadłam okrakiem na kolanach chłopaka i odwzajemniałam każdy jego najczulszy pocałunek .W pewnym momencie Zayn zaczął składac pocałunki na mojej szyi tym samym pozbawiając mnie koszulki .Oplotłam jego szyję delikatnie odrywając się od niego i spoglądając w jego piękne ciemne oczy .
- Jestem zmęczona .- Uśmiechnęłam się cwaniacko do chłopaka .
- Jak możesz mi to robic . - Pocałował mnie delikatnie w szyję trzymając w ramionach moje drobne ciało . Chłopak sam był zmęczony podróżą .Mimo tego ,że była dopiero 18 postanowiliśmy się zdrzemnąc .Ubrałam na siebie jedną z koszulek Zayna i położyłam się obok niego na łóżku .Wtuleni w siebie zasnęliśmy .
Około 20 do pokoju weszła mama chłopaka .
- Zayn ,pomóż tacie rozpalic ognisko .- Budziła go kobieta .
- Nie wiem czy da pani radę po dobroci .- Uśmiechnęłam się do kobiety podnosząc się z łóżka .
- Zayn ,proszę natychmiast wstawac z łożka .- Krzyknęła głośno kobieta uśmiechając się do mnie .Chłopak lekko się poderwał dochodząc do siebie co się dzieje .Kobieta powtórzyła chłopakowi co ma zrobic .Nie próbował nawet z nią dyskutowac .Ucałował delikatnie moje czoło i wyszedł z pokoju .
- Jeszcze nigdy na nikogo nie patrzył tak jak na ciebie ,widac że darzycie się ogromnym uczuciem .- Uśmiechnęła się mama Zayna .Najpierw moja rodzicielka,teraz ona ? Czy to na prawdę tak bardzo widac ? Byłam pewna jednego .Kochałam go .Jednak jeszcze nie doszło do sytuacji gdy mu to wyznałam ,tak samo było w jego przypadku . 'Kocham Cię' jest takim wielkim słowem ,nie chciałam rzucac go na wiatr gdy nie byłam pewna swoich uczuc .Nie trudno jest pomylic miłośc z zauroczeniem ,teraz jednak byłam pewna .Podczas gdy kobieta zeszła na dół ja postanowilam przebrac się w swoje rzeczy .Założyłam na siebie pierwszą lepszą koszulkę i do tego bluzę .Wydawało mi się ,że słyszałam coś o ognisku więc postanowiłam się cieplo ubrac skoro mieliśmy siedziec na dworze .Wieczory zarówno w Londynie jak i Bradford nie należały do najcieplejszych .Gdy byłam już gotowa zeszłam na dół kierując się w stronę drzwi wyjściowych .Gdy znalazłam się w ogrodzie ujrzałam ciemną dziewczynę strasznie podobną do Zayna .To pewnie była jedna z jego sióstr .Nie czekając długo Zayn podszedł do mnie przedstawiając mi ową osobę .
- Doniya ,to jest Meggan o której ci tyle opowiadałem .- Uśmiechnęłam się do dziewczyny witając sie z nią .Usiadłyśmy przy ognisku i pogrążyłyśmy się w rozmowie .Podczas gdy chłopak pilnował aby nasze kiełbasy się nie spaliły rodzice Zayna siedzieli objęci na bujanej ławce .Piękny widok ,wyglądali na strasznie zakochanych .Myślałam ,że taka miłośc jest tylko w filmach .Mimo tylu lat oni nadal sie obdarzali tak ogromnym uczuciem .Spojrzałam ukratkiem na Zayna ,który już po chwili stanął nade mną .
- Mogę cię porwac ?- Uśmiechnął się delikatnie podając mi rękę .Skinęłam twierdząco głową i podniosłam się z miejsca zostawiając siostrę Zayna .
Spacerowaliśmy po jednym z tutejszych parków ,oddalonym od domu chłopaka zaledwie kilkadziesiąt metrów .Szliśmy za rękę śmiejąc się i rozmawiając .Stanęliśmy pod jednym z największym dębów w tym parku po czym Zayn wyciągnął z kieszeni swoich spodni nożyk i zaczął ryc coś w korze drzewa . Na widok jego dzieła momentalnie się uśmiechnęłam .'Z.M + M.S = love' .Zawsze tego typu gesty kojarzyły mi się z bajkami z zauroczonymi przez siebie dziecmi lub po prostu przyjaciółmi jednak gdy Zayn przemówił odebrałam to zupełnie inaczej .
- Meggan , kocham cię .- Spojrzał na mnie niepewnie .
- Kłamiesz .- Zaczęłam się z niego nabijac myśląc ,że w ten sposób dodam mu trochę pewności siebie .
- Kocham Cię Megg ,kocham cię .Jeszcze nigdy nie czułem czegoś takiego do żadnej dziewczyny .- Powiedział chłopak trzymając mnie za rękę .
- Ja ciebie też Zayn ,bardzo .-Uśmiechnęłam się do chłopaka wtulając się w niego .Objął moją twarz w dłonie składając na moich ustach delikatne pocałunki jednocześnie drażniąc delikatnie moją wargę .Pragnęliśmy siebie jak nikogo innego .Był idealny .Kiedyś moim marzeniem było móc go chociaż minąc na ulicy ,za czasów xfactora chciałam chociaż żeby nasza znajomośc przetrwała ,a teraz pragnę spędzic z nim resztę życia .
- Wracajmy już .- Uśmiechnęłam się do chłopaka .Byłam pewna ,że w całym Bradford słychac było nasze głosy i śmiech .
Gdy doszliśmy w końcu do domu udaliśmy się na górę .Po minie chłopaka widziałam ,że nie da mi się położyc spac za szybko .
- Kocham Cię .- Uśmiechnął sie cwaniacko przyciągając mnie do siebie .
- Wiem ,Zayn . - Pocałowałam go delikatnie oplatając rękami jego szyję . Strasznie na mnie działał .Należałam raczej do tej grupy osób niewyżytych czyli obydwoje świetnie się dobraliśmy .
- Kąpiel ? - Spojrzał na mnie chłopak na co bez wahania się zgodziłam .Chłopak wziął mnie na ręce a ja owinęłam nogami jego biodra odwzajemniając kolejno pocałunki .Gdy znaleźliśmy się w łazience odkręcił kurek z wodą .Oparł mnie o szafkę z umywalką i zaczęliśmy kolejne pozbywac się ubrań .Tu nie chodziło o sex ,raczej o potrzebę bycia ze sobą ,przynajmniej w wannie .Czułam się przy nim swobodnie .Kolejno mydliliśmy swoje ciała jednocześnie się przy tym pieszcząc i wygłupiając .
Po pół godziny wyszliśmy z wanny, zostałam rzucona na łóżko .Chłopak upewnił się czy drzwi od pokoju są zamknięte po czym dołączył do mnie . Zaczęło się od niewinnych pieszczot i pocałunków jednak później wszystko zaczęło przeradzac się w coś bardziej namiętnego .
- Zayn ja ..- Nie zdążyłam dokończyc ponieważ od razu mi przerwał .
- Spokojnie ,będę delikatny .. - Uspokoił mnie chłopak składając na moich ustach czuły pocałunek .


_________________________________________________________
Cześc wam .Tak zjebałam .Znowu rozdział mi się nie podoba ,no ale co zrobic? Mam nadzieje ,że mi to wybaczycie ;)


Twitter . @Patrycja_lamlam
G.Gadu .4298450 .

10 komentarzy:

  1. Kocham ten rozdział jak wszystkie inne . ! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjebany ? chyba zarujesz, jest świetny, czekam na dalsza cześć :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty mówisz, jest ŚWIETNY ! < 3
    Czekam nn ! ; **

    Polecam bloga Marty ; D
    http://destiny-melancholia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Co ty gadasz?! on jest śliczny!:D powiadom mnie o następnym.:D
    zapraszam do siebie: http://niezwykla-codziennosc-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny! Zapraszam do mnie :)
    http://mojjedenkierunek.blogspot.com/
    http://iogarnijjegoslodkiusmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie jest .! ;D
    czeekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie się cieszę, że rodzice Zayn'a tak polubili Meggan! :') Przecudowne były 2 następne sceny - wyznanie Mulata i ta sytuacja w wannie. Dobrze, że nie wprowadziłaś żadnych erotycznych scen, bez tego sytuacja nabrała więcej romantyczności. Bardzo podoba mi się sposób, język jakim piszesz, idealnie się czyta! :D

    Tak trzymaj i czekam na następny!
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam z twoją wypowiedzią. RAz czytałam opowiadanie o one direction i w niektórych rozdziałach gdy dochodziło do sexu wszystko było szczegółowo opisane i przez to sie zastanawiałam czy to blog o one direction czy opowiadanie erotyczne. ciesze sie ze tutaj tego nie ma :)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie się czyta twoje opowiadanie, szkoda tylko że rozdziały nie sa dłuższe. Ale ogółem jest bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na nn

    OdpowiedzUsuń